سلام سلام🌸✨ به بیوگرافی من خوش اومدین💖
اسمم دلسا هست و ۱۳۹۳/۴/۲۶ به دنیا اومدم (وسط گرما 😂) یه داداش دارم (روانی کننده اعظم)که ۲ سال ازش بزرگترم و تایپم هم XSTP و ENTP هست.(میان گرا ام ولی بیشتر برون گرا)
ویژگی های ظاهریم:👇🏻 قدم فک کنم ۱۵۷ هست، موهام و چشمام هم قهوه ای خیلی سوخته و دیگه اینا😅
کاراکتر های مورد علاقم: کاتسوکی باکوگو، کیگو تاکامی (هاکس)، باچیرا مگورو (فوتبالی ام؟ آرههههه!😂🤦🏻♀️) و ساتورو گوجو. انیمه هایی که خیلییی دوسشون دارم: قفل آبی، مای هیرو آکادمی و جوجوتسو کایسن. نیمه اوتاکو و فن انیمه های بالا👆🏻
چیزایی که دوسشون دارم 🛐: انیمه🌸 مانگا🌸 یوتوب🌸 ژاپن🌸 دوستام🌸 غذا 🤣🤦🏻♀️ هنر🌸 ورزش 🌸 گوشیم😂🤦🏻♀️ ماین کرافت🌸 آهنگ فانک🤣🤣
چیزایی که دوسشون ندارم🚮: مدرسه👎🏻 ریاضی👎🏻 آدمای پررو👎🏻 کسایی که رفتارشون مث داداشمه👎🏻 امتحان آخر ترم👎🏻 بچه فامیل👎🏻 آدمای پول پرست🤢
چیزایی که ازشون میترسم😐: سگ همسایه (سه بار گازم گرفته😭) مامان دوستم😐 دعوا ها و کتک های بابام😐 چهارشنبه سوری (ترقه هایی که میزنن و پریدن از رو آتیش) اعصاب خودم😐😑 مطمئنم باکوگو (تو عکس)میگه حالا از چه چیزایی هم میترسه! *در حال ترکیدن از خنده*
وضعیت من تو مدرسه: لقبم: دلی💖😂 تو کلاس ۳۳ نفریم. همه رو میشناسم اما از ۴ نفر م✨تنفرم. ۵ تا دوست دارم که با یکی میام مدرسه، با اون یکی و یکی دیگه زیاد zر میزنم، با یکی برمیگردم خونه، با اون دو تای دیگه هم چهارشنبه ها جرعت و حقیقت میزنم و هم وقتی جرعت و حقیقت میزنیم، نصف کلاس: بریم جرعت حقیقت!
ت.ف به اسلاید اضافه😑
نظرات بازدیدکنندگان (0)